Monday, December 6, 2010

DARA ANGGUN KOSMETIK

NAMA PRODUK:
DARA ANGGUN KOSMETIK
HARGA PASARAN:
RM95.00

HARGA KAMI:
RM93.00

KELEBIHAN:
Repair Toner
·        Toner yang diperkaya dengan asid sitrik untuk merangsang proses pengelupasan. Berkesan untuk menutup pori-pori terbuka pada wajah. Dapat menyelesaikan masalah kulit berpigmentasi dan parut jerawat.
Day Cream
·        Day Cream bertindak sebagai ejen pelindung kulit daripada sinaran UV dan melambatkan proses penuaan, juga dapat melindungi daripada habuk dan debu dari masuk ke pari-pari kulit.
Night Repair
·        Formula baru berasaskan ekstrak asam jawa yang bertindak lembut untuk mematikan bakteria jerawat tanda-tanda hitam dan putih. Digunakan pada setiap malam untuk memutih dan menggebukan kulit wajah.
Soul Cream
·        Soul Cream bertindak untuk menanggalkan pigmentasi pada kulit. Bertinddak untuk mencerah dan menghaluskan kulit. Pigmentasi akan menjadi pudar dalam beberapa minggu sahaja. Pakai diwaktu malam sahaja.
Carrot Soap
·        Membantu mempercepatkan proses rejuvenasi kulit selain bertindak melembut dan membersihkan kulit dengan kandungan ekstrak carrot dan betik berkesan untuk menghilangkan parut, memutih serta menanggalkan kesan pigmentasi pada kulit